【野外女子vs宅家女子 】 Cheronna 吳嘉禧 Yanny陳穎欣

#CHATOUT

 

前Super Girls成員各有新發展,當中Yanny(陳穎欣)宣布正式加入試當真,Cheronna(吳嘉禧)亦將有新歌派台,疫情下各有各忙。今回找來熱愛出走野外嘅Cheronna,與鍾情宅在室內嘅Yanny野餐短聚。當露營愛好者不停訴說著有幾咁熱愛大自然,宅女忽然想起自己都曾經有出走戶外嘅美好回憶,大家愈講愈開心,因為一起出走嘅感覺真係好好﹗

而這麼多年以後,她唱歌她試當真

縱然五人女子組合Super Girls已成過去,但正所謂分開簡單抹去往事極難,即使一個講到明最愛留在室內嘆冷氣、一個揚言極愛同陽光玩遊戲,一個專注做演員一個專心唱歌,二人再見面仍有講唔完嘅話題。 Cheronna︰「即將推出新歌〈而這麼多年以後〉,搵嚟吳林峰作曲、Tim Lui填詞,主要講喺而家呢個社會情況下,好多人面對各種離離合合或生離死別,無論點都好我哋都要keep住留低最美嘅回憶喺心中。新歌MV都係喺露營場拍攝,因為我太鍾意戶外喇﹗」

  

Yanny:「我而家主要都係忙緊《試當真》,仲有啲劇本傾緊,同埋好努力做緊我嘅YouTube Channel,想拍多啲vlog 。而家每次幕前工作都係偷師,望吓攝影師點樣擺機位,譬如我哋今日拍攝、我特登帶咗相機仔記錄返每個moment,想記錄生活嘅片段,係好開心嘅事。」

 

當野外女子遇上宅家女子

曾在某露營活動遇過Cheronna,加上留意到她的社交平台那些充滿陽光的照片,早知道擁有健康膚色的她是戶外活動愛好者。皮膚白如雪的Yanny恰好相反,自言夏天最愛留在室內嘆冷氣,反而好奇go out有咩咁好玩﹗Cheronna︰「好多謝GO OUT Hong Kong嘅邀請,我好鍾意戶外活動、最鍾意同陽光玩遊戲﹗咁多種戶外活動當中,自己最鍾意camping ,因為同時間可以享受大自然,又可以同朋友一齊煮嘢食、一齊體驗露營嘅樂趣,仲可以帶埋寵物添﹗」

 

Yanny︰「我係超鍾意室內,但係我發覺有時喺海邊坐吓吹吓風,都幾享受﹗其實點解我咁少去郊外呢,唔係唔鍾意﹐我好鍾意睇大自然嘅嘢,但我好驚蝴蝶 ﹐我曾經試過去類似宿營活動,燒烤嗰陣見到好多蝴蝶,嗰個星期不停有幻覺見到好多蝴蝶周圍飛,超驚恐﹗」原來Yanny只係怕蝴蝶、唔係怕戶外!

 

煮食裝飾都需要儀式感

講講吓,Yanny已經提咗幾次其實自己都鍾意大自然,「好感謝自己入咗呢個行業,諗諗吓我試過夜遊龍虎山、爬樹、騎馬,然後發覺戶外活動唔係我想像中咁辛苦,都有好多樂趣同埋開心位。」平時睇Yannyvlog教煮嘢食睇得多,原來今回戶外之旅都係煮食部分令佢最回味﹗Yanny︰「我最鍾意係煮嘢食嗰part,煮同用嘅嘢都好靚。之前睇到好多人網上分享啲煮嘢食片,心諗『吓﹗咁都煮到咁精緻嘅嘢食?』令我諗起細個行山,食嗰碗即食麵同埋飲嗰杯奶茶,同喺屋企係好唔同㗎﹗同埋露營嘅產品好靚, 又可以擺喺屋企,令我呢一啲可能對戶外活動唔係好有興趣嘅人都會想參與,喺屋企見到啲靚裝備都好似有camping嘅氣氛會好開心。多謝你哋製造呢個機會畀我同Cheronna聚吓,亦令我學識咗原來咁樣野餐都幾好玩吖﹗」

 

Yanny鍾意煮食,Cheronna就熱愛裝飾︰「我好重視氣氛,尤其是燈飾,燈可以令成件事唔同,如果淨係一盞白燈就唔夠浪漫唔夠chill。我係好enjoy掛燈飾,每次就算好辛苦都要計好晒平唔平均靚唔靚,掛好串串燈等太陽落山,開燈嗰下就係camping最開心時刻。夜晚可以睇星星,又可以喺一個好舒服嘅環境狀態,大家播住音樂煮嘢食、傾偈玩board game,我覺得好enjoy!」

(待續)

--------------------------------------------------------------

追蹤《GO OUT Hong Kong》

Instagram / goout_hongkong
Facebook / GoOutHongKong
YouTube / GO OUT Hong Kong
Online store / goout.com.hk  


較舊的貼文 較新的貼文


發表留言

請注意,留言須先通過審核才會發佈