【露營美學 の 重要性 / 喜歡煮食,露營最重要係餐桌上風景。/Kit Lam】

#INTERVIEW

 

美,從來無劃一標準,你我他眼中嘅露營美學可以係裝備嘅設計、顏色,或者由裝備到環境、人物與地點營造出來嘅整體感覺與氛圍。從事廣告業嘅Kit Lam,兩年多前與友人在上海創立戶外潮流平台Mounster,從此入坑。在上海露營,可以說是工作的一部分,但回到香港,露營是與家人朋友建立更好關係的重要時刻。Kit喜歡煮食,所以對廚具、食器特別有要求,他認為裝備及服飾都應該功能與美感並重之餘,煮食器具亦然,皆因餐桌上風景也是露營美學的關鍵。

Kit

  • 上海戶外潮流平台Mounster創辦人之一
  • 曾任廣告公司美術總監

上衣 /Kaptain Sunshine
背心 /snow peak  
長褲 /Natal Design
鞋履 /new balance Tokyo Design Studio X snow peak

帳篷及天幕 /snow peak Entry Pack
車輛 /Tesla Model X 90D

透過露營同小朋友建立關係

7年多前,Kit與友人將工作陣地從香港移到上海,先是開設廣告公司,其後合力打造以戶外潮流文化為主導的網上媒體公司。這些年來,幾乎每次露營都是為了工作。直至疫情開始,露營成為Kit與家人拉近距離的美好活動。Kit︰「我第一次露營應該係細個喺澳洲讀書嘅時候,嗰陣同一個日本人同學一齊住,我住喺Garage (車庫)入面,前面有塊草地,有日大家無聊就話不如Camp囉?跟住就喺Garage前面搭咗個Shelter(天幕),咁就開始煮嘢食。嗰個日本朋友好鍾意煮嘢食,我諗我而家鍾意煮偏日式嘢食可能係受佢影響。」

 

吊燈 / post general 燒烤爐 / captain stag 爐頭 / Soto sod-320 便當盒 / Skater Kanochikara 850ml 營燈 / CLAYMORE Lamp Selene & Cabin CLL-650 手套 / Grip Swany x neighborhood 卡式爐 / snow peak GS-600 保溫箱 / Coleman 暖爐 / Aladdin 冰桶 / Stanley 7.5L

小碗 / uniflame 300ml 保溫杯 / Captain stag 350ml 湯碗 / Kupilka 55 鑄鐵盆/ Captain stag   碟子/ Zara Home 小碟/ Kupilka Kaarna S 湯勺/ snow peak

 「呢幾年我多數喺上海做嘢,因為工作需要成日去露營,露營嘅意義就係工作囉﹗(笑)但係返到嚟香港,露營可以令我同小朋友建立更加好嘅關係,所以每次返嚟我都希望可以帶啲小朋友出去戶外露營,而家小朋友成日問我幾時可以去。」

 

驅蚊機/THERMACELL

冰桶 / Stanley 7.5L

重視煮食爐具實用美感並重

上回訪問咖啡師Kecoj,佢話去日本參加《GO OUT》主辦嘅露營活動影響咗佢嘅露營美學,原來Kit都有類似想法。Kit︰「對我嚟講,露營美學就係每個人對於露營裝備佈置都有佢自己嘅一套美感。兩前同朋友去日本GO OUT Jamboree對我影響好深,喺現場睇到嘅gear同以前接觸嘅好唔同,好似睇展覽咁,自此我開始對美感有啲追求,認真去諗買gear唔止要功能性,美觀都好重要。不過當然功能第一、外觀第二。

有啲人會話『我紮個營就去行山』,咁露營就係for瞓覺嘅,我就覺得我紮個營出嚟,係要喺前面煮嘢食畀大家食。我鍾意煮食,特別係去露營時煮嘢俾家人朋友食,所以我對煮食爐具同埋食器會考究多少少。我通常都會買日本牌子,覺得喺包裝及外形上會靚啲之餘,質素都唔會差。所以每次去camping都會不停improveupdate自己啲裝備。」

 

 

珍惜與家人露營的快樂時光

訪問當日Kit帶埋囝囝同行,事關去露營之所以快樂,就係因為有家人陪伴。喺Kit嘅世界,露營美學唔單止包括裝備、爐具要靚,同家人一齊嘅快樂氛圍,足以令成件事變得更美、更美好。Kit︰「每次去露營,我都prefer可以stay耐少少,譬如你去旅行都會想搵間靚嘅酒店住耐啲啦﹗我當喺戶外露營好似去旅行住酒店咁,我希望佈置好營地令自己同家人都住得舒服開心。我嘅Dream camping就係有屋企人喺度,只要老婆仔女都喺度,其實去邊都係Dream camping。因為我同佢哋相處時間唔多,所以有得camping佢哋玩其實係特別開心。」So sweet!

 Guest / Kit Lam
Text / Phoebe Chan
Art Director / Kenneth Chan
Assistant / Bonita
Photographer / Marie Anson
Design / KiKi Wong
Special thanks / Carpus & Co.

 --------------------------------------------------------------

追蹤《GO OUT Hong Kong》

Instagram / goout_hongkong
Facebook / GoOutHongKong
YouTube / GO OUT Hong Kong
Online store / goout.com.hk  

 

 


較舊的貼文 較新的貼文


發表留言

請注意,留言須先通過審核才會發佈