【Alfred Hui 許廷鏗・Living in the moment】

#CHATOUT

忙唔忙?Alfred Hui (許廷鏗)就好忙喇﹗唔止忙做導師、牙醫、歌手兼搞新公司,今年更第一次拍電影。第一次對Alfred嚟講好重要,疫情下第一次去camping嘅美好經歷令佢自此迷上露營,camping嘅簡約純粹更令佢認真思考生活真正所需。

Alfred︰「當我哋飛唔到,其實仲有好多方法令自己放鬆,去camping嗰陣我可以真正放鬆。」如果累了,不如放慢腳步,搵個適合自己嘅方式出走,let’s go out!

疫下露營・一試上癮

 「我期待咗做呢個訪問好耐﹗」訪問當日與Alfred(許廷鏗)會面一刻他興奮地說,我信。一來Alfred是《GO OUT》日本版的支持者,二來訪問拍攝過後,他便會跟朋友直落camping出走二日一夜。Alfred自言不是露營專家,但他享受每次露營的體驗。Alfred︰「應該由疫情開始講起,因為疫情之前我無諗過人生會對camping有興趣,我唔算有潔癖但係都怕揦鮓, 同埋一直覺得去露營要準備好多嘢又要有求生技能,我乜都冇。誤交損友啦囉﹗(笑)自從第一次跟朋友去camping之後就上咗癮,我好記得我第一次去露營,第二朝醒嘅時候係望住個日出,嗰一下你就會覺得好正好值得﹗第一次嘅良好經驗造就咗我之後會繼續想去,計埋今次我去過78次露營喇﹗」

 

身心放鬆・佛系露營

許廷鏗自言「今年好似試咗好多以前未試過嘅東西」,包括自組公司「自許紀錄」。新碟主打歌〈佛系人生〉唱出無論高高低低睇你點取態嘅佛系心態,原來Alfred嘅露營理念都係忠於佛系。Alfred︰「我去camping個習性係比較佛系嘅,唔係好鍾意計劃到行程好緊密。當平時嘅生活已經好密鑼緊鼓,我發現原來去露營嘅時候真係可以俾自己放鬆, 係個腦放鬆。 無乜行程㗎﹗鍾意就攞部相機出嚟影吓相、沖吓咖啡、磨吓咖啡豆、整啲簡單嘢食, 同朋友吹水睇星,玩啲平時日常生活唔會玩嘅遊戲,喺camping嘅世界係純樸啲。當我哋飛唔到,其實仲有好多方法可以令自己放鬆。」

 

親近自然・基本需要

近月許廷鏗與梁祖堯一同擔任《全民造星IV》導師,早前Alfred更抽空觀賞梁祖堯主演的舞台劇《 回憶的香港》。Alfred︰「好值得推介俾大家睇嘅舞台劇,當中有一幕演員問觀眾有幾耐無好好坐低望吓天睇吓星聽吓海浪聲,諗咗陣,原來我有。呢啲係人嘅基本需要,只係我哋有時會唔記得,以前比較少參與戶外活動,但係自從鍾意咗露營就多咗留意大自然。人大咗識欣賞嘅嘢都會有啲唔同,可能細個就追潮牌,大個咗就搵自己想要嘅生活模式。我鍾意同一大班朋友去camping ,因為我好懷緬中學雞生活嘅放縱放任,當你camping嗰陣身邊全部都係自己人, 就可以好放縱地去講想講嘅嘢。如果有機會我想帶阿Joyce(鄭欣宜)去露營,當我未係咁鍾意go out嘅時候,有日佢捉咗我去淺水灣行吓, 話我成日忙工作又掛住應付朋友需要而唔記得自己需要咩,其實出去行吓呼吸吓新鮮空氣真係好重要,好多謝佢提醒我。」

每個人去露營都有唔同嘅原因,有人熱愛親近大自然、有人享受同朋友聯誼吹水,有人熱衷於到郊外秘景打卡,亦有人純粹享受添置裝備嘅樂趣。上述種種都係Alfred(許廷鏗)近年迷上露營嘅原因, 佢仲話camping令佢反思日常生活其實係唔係真係需要咁多嘢,從另一角度諗,既然部分戶外用品可以喺日常生活中應用到,是否代表優質嘅camping gear更值得投資呢?先睇睇Alfred點講再慢慢反思啦﹗

 

露營裝備的民間智慧

每個人去camping有唔同嘅原因,有人熱愛親近大自然、有人享受同朋友聯誼吹水,有人熱衷於到郊外秘景打卡,亦有人純粹享受買gear(裝備)嘅樂趣。Alfred︰「我唔算鍾意買gear ,但係我鍾意睇人哋嘅gear。同朋友一齊camping 最好玩嘅地方,係唔同朋友都會出盡法寶帶好多gear,好多時gear喺製作上會滲咗啲民間智慧,設計靚同時好實用,而且好compact(袖珍)易於攜帶。」

「其中一個camping對我嘅影響,就係運用多咗屋企嘅空間,我屋企有個花園仔,以前一年都唔會出去一次,當我試過camping之後,先至醒起其實喺花園都睇到星。自此每當同朋友傾偈或者要傾公事brainstorm嗰陣,我就會諗不如喺出面傾啦,我都係攞返我張露營凳出嚟坐咋﹗」 

 

日常真正需要的不多

自從喜歡上露營,筆者對裝備的物慾有增無減,這一點似乎與Alfred恰好相反。Alfred︰「Camping好似有影響到我生活上嘅一啲嘢,成日話斷捨離斷捨離斷啲咩呢?去幾日camping一個背囊已經得, 咁我哋日常生活其實係唔係真係需要咁多?

對我嚟講,有啲camping用品原來可以喺日常生活中應用到,例如我剛才講嘅露營凳。所以我就會諗,究竟有啲咩你係真係需要真係想要? 同一時間會諗吓其實我想要嘅生活模式係點,我覺得呢個point好重要。」買露營裝備從來都是豐儉由人,然而大家須謹記,很多戶外裝備傢具同樣可以在家中使用,一物多用性價比高,自然值得投資。

渴望去日本camping

還有一個月不夠便踏入2022年,Alfred自言覺得今年算是超額完成,下一目標是「出一隻唔係退而求其次嘅唱片」,而且希望學多啲新嘢、甚至挑戰參演舞台劇。還有還有,就是希望自己有更多機會去露營之餘,身邊愈來愈多人享受camping。

Alfred︰「坦白講,camping未必係for everyone,但係如果你係ok 呢個idea, 我希望可以介紹多啲朋友嘗試,好似我咁第一次去camping嘅體驗好好,自然每次去camping都會搵到新嘅樂趣。呢排好忙,好需要放鬆,我等咗今日(去camping)好耐喇﹗」如果而家一切回覆正常,你估你仲會唔會咁恨去露營?「我想去日本camping﹗ 當我開始去camping之後,身邊啲朋友講返去日本露營嘅經驗, 其中有啲朋友話喺富士山下露營,可以睇到好多好多唔同嘅營好似睇示範單位咁,可惜我未親身去過,只係聽朋友講,所以我好渴望去日本camping﹗」大家咁話,我都好掛住GO OUT JAMBOREE!

Guest / Alfred Hui
Text / Phoebe Chan
Art Director / Kenneth Chan
Photographer / Marie Anson
Production Assistant / Bloom, James
Make Up Artist / Khaki Yan
Hair Stylist / Derek Li@Xenter
Design / KiKi Wong
Wardrobe /432HZ, Hide & Seek, THE NORTH FACE, new balance
Special thanks / Summit Dept
--------------------------------------------------------------
 
《GO OUT》日本官方授權中文版

Instagram / goout_hongkong
Facebook / GoOutHongKong
YouTube / GO OUT Hong Kong
Online store / goout.com.hk


 


較舊的貼文 較新的貼文


發表留言

請注意,留言須先通過審核才會發佈