【「而家唔go out等幾時?」Asha 徐㴓喬】

#CHATOUT

《香港秘密搜查官》唔止為Asha帶來人氣,跟Mike導上山下海拍攝嘅經歷,令自小熱愛大自然嘅Asha更加肯定自己有團go out火。Asha︰「其實我對好多戶外活動都有興趣,只係無人陪我就無動力去做。拍完搜查官之後有種『why not?』嘅想法,而家都三字頭仲唔試等幾時?」同意,而家唔go out等幾時?

自小與自然環境為伴

有啲女仔抗拒親親大自然﹐可能係怕蚊叮蟲咬、或者嫌呢樣唔方便嗰樣好污糟。對自小家住近郊地方嘅Asha嚟講,大自然就好似屋企咁親切。Asha︰「其實我係一個好鍾意親親大自然嘅人,因為我由細到大住錦田,加上阿媽係菲律賓人,佢住離開城市好遠嘅地方,真係好山旮旯,所以我由細到大都習慣喺大自然環境下長大,喺戶外地方感覺好舒服,一種逃離現實世界嘅舒服。」

 

戶外活動是一場冒險

「以前我以為自己好摺埋好毒好鍾意留喺屋企,後來發現人愈大愈鍾意出去感受吓呢個世界。例如我好鍾意揸車去啲未去過嘅地方,又好鍾意行山。可能好多人覺得香港無乜地方冒險, 但係其實可能行行吓山盪失路都係一種好好玩嘅冒險。好似今日咁,拍攝行行吓轉個彎,嘩﹗原來個景點係咁正﹗戶外活動就係好玩在時刻都好似喺度冒險。」 Asha愈講愈興奮。

行山要行唔似路嘅路

以為Asha咁苗條一定好鍾意做運動?錯﹗運動嚟講佢只鍾情行山。Asha︰「細細個喺錦田住每逢weekend都要行山,有時跟阿媽返菲律賓,去隔離村就要行山,行山唔係消閒活動,想去目的地就要行山。我唔鍾意行平地嗰啲山,我覺得好無癮, 同埋好似行極行唔完,啲景又一樣。行山嚟講,我最鍾意啲唔似路嘅路,如果行兩個鐘我會覺得唔夠喉,起碼行三個鐘以上先覺得自己行咗山。」

 

拍搜查官行山搵結界

行慣山嘅Asha,會唔會覺得拍搜查官嗰陣上山下海無難度?「咁大個女行山最甘嗰次就係拍搜查官,連製作組都話係佢哋最深刻一次,行咗成11個鐘﹗因為我哋要搵個結界,天黑黑又危檢又怕黑又驚鬼,不過嗰十幾個鐘行得好開心,完咗先發現咁攰,我好proud of 可以成為其中一分子﹗」

 

而家唔go out等幾時

Asha話《香港秘密搜查官》呢個節目為佢帶來好多得著,特別係投入戶外活動嘅信心。「我好記得拍完去到最後尾,Mike導話好彩唔係搵我同Hanna拍美女郊遊遊,佢話估唔到我同Hanna都幾捱得。好開心啊﹗身為女仔可以證明俾班男人睇我哋都得,好滿足﹗其實我對好多戶外活動都有興趣,只係無人陪我就無動力去做。拍完搜查官之後有種『why not?』嘅想法,而家都三字頭仲唔試等幾時?所以我即刻去咗學潛水。」係㗎,機會錯過了未必會再來,而家唔go out等幾時?

Guest / Asha Cuthbert
Text / Phoebe Chan
Art Director / Kenneth Chan
Photographer / Marie Anson
Assistant / Bloom
Wardrobe / WANDERS, NIKE
Make Up Artist / Judy Cheung @judymakeup
Hair Stylist / Chorus ko @MM Aveda
Design / KiKi Wong
Special thanks / Route 9 & Daisukgor

--------------------------------------------------------------

追蹤《GO OUT Hong Kong》

Instagram / goout_hongkong
Facebook / GoOutHongKong
YouTube / GO OUT Hong Kong
Online store / goout.com.hk  

 


較舊的貼文 較新的貼文


發表留言

請注意,留言須先通過審核才會發佈