【「死都要去camping﹗」Asha 徐㴓喬】

#CHATOUT

 

邀請Asha做訪問,因為筆者知道佢熱愛戶外活動,但我無諗過只係去過幾次露營嘅Asha會講得出「死都要去」咁誇張。Asha︰「真心鍾意camping﹗啊﹗最誇張係對上嗰次去camping,明明之後嗰日要返工,但係我死都要去,有種『嘩﹗今次唔去都唔知幾時有得再去嘅感覺』。」啱啊﹗今時今日,好多嘢唔係必然,無人會知幾時再有機會,所以我哋要好好珍惜每次出走山野嘅機會。

初次露營嘅負面經驗

露營對Asha嚟講算係新鮮事,撇取疫情後嘅兩三次露營體驗,第一次應追溯到六、七年前喺英國嘅不愉快經歷。Asha︰「嗰陣喺英國同阿姨住附近,有一日我哋喺無乜準備之下突然揸車去New Forest露營, 聽講New Forest好正,有鹿有馬,但係我哋唔記得英國好鬼凍,只係得一個營同埋睡袋,根本抵受唔到夜晚嘅低溫度, 最後入返車瞓,而且瞓得好辛苦。係一次負面經驗 ,但係有種激勵我下次要做好啲嘅感覺﹗」

 去露營最緊要有廚師

對好多人嚟講,去露營幾乎全程都係食,Asha亦然,而且非常enjoy。「喺香港第一次去露營都係近期嘅事,我嘅裝備比較輕擎,因為露營場地有得租晒所有嘢,我淨係買咗睡袋﹐ 去到營地自己起好個營跟住就開始食,好casual 好chill﹗經過嗰次之後,我發現去露營最重要係一個廚師,佢係超重要嘅一個人物,我食咗十道菜,五個鐘無停過咁食,好誇張但係好幸福啊呢件事 ……你要我執柴無問題,但係講到煮嘢食,我淨係想坐喺度,我唔鍾意煮嘢食但係鍾意食, 哈哈﹗」

去多幾次自然有進步

識得從失敗中獲取經驗教訓嘅人最抵讚,所以我想讚吓Asha。「我覺得自己係因為經歷咗英國第一次camping嘅挫敗感,所以每次都會諗有咩做得唔夠好,例如我怕凍啊嘛,上次雖然係香港露營,但係我揀咗個睡袋係可以應付-7度,個個見到都笑我黐線,但係最終嗰晚瞓得最好嗰個係我﹗」

「我覺得去露營要有一張坐得好舒服嘅櫈,一個好好嘅power bank可以叉電。對女仔嚟講,化妝品梗係愈迷你愈好啦,最重要係concealer (遮瑕)同埋眼線 ,如果會對住火就最怕個妝溶,要化一個持久嘅妝,最好所有妝物都係防水。有時喺戶外真係未必有靚靚洗手間,我都試過有啲女仔朋友好怕就咁喺野外方便,我會諗『Just let it go﹗』唔好諗咁多﹗」

愛中性簡約露營風格

唔同人有唔同嘅露營風格,剛開始愛上露營嘅Asha尚未搵到最愛嘅camping style,不過佢認為中性最耐看。Asha︰「有啲女仔會買啲好繽紛好得意嘅gear,我唔係呢種style,我鍾意中性簡約風格,最好所有嘢係黑色,望落去會好舒服、好中性好minimal,最多可能會有軍綠色,不過我又有少少怕黑色營會熱,哈哈﹗我本身唔係一個好鍾意買嘢嘅人,但係camping gear真係好吸引,有啲好似仲靚過平時屋企用嘅嘢,有時會諗如果一樣件露營裝備係屋企同去camp都用得,咁咪仲抵﹗」

為露營可以去到好盡

邀請Asha做訪問,純粹因為筆者知道佢熱愛戶外活動,但我無諗過只去過幾次露營嘅Asha會講得出「死都要去」咁誇張。Asha︰「真心鍾意camping﹗啊﹗最誇張係對上嗰次去camping,明明之後嗰日要返工,但係我死都要去,有種『嘩﹗今次唔去都唔知幾時有得再去嘅感覺』。跟住嗰晚就真係瞓到暖笠笠都要迫自己起身返工。當時心態係『我返工﹗我都要去camp﹗』可能有啲人會覺得好誇張, camping之嘛使唔使咁樣把握,但係呢啲經驗唔係日日有,

就係做咗咁多年人我都唔係有好多次camping機會,當自己鍾意做嘅時候自然會想逃離一下、開心下,返啲相都會有種『嘩﹗好正嘅感覺』。」  今時今日,好多嘢唔係必然,無人會知幾時再有機會,所以我哋要好好珍惜每次出走山野嘅機會。

Guest / Asha Cuthbert
Text / Phoebe Chan
Art Director / Kenneth Chan
Photographer / Marie Anson
Assistant / Bloom
Wardrobe / WANDERS, NIKE
Make Up Artist / Judy Cheung @judymakeup
Hair Stylist / Chorus ko @MM Aveda
Design / KiKi Wong
Special thanks / Route 9 & Daisukgor

 --------------------------------------------------------------

追蹤《GO OUT Hong Kong》

Instagram / goout_hongkong
Facebook / GoOutHongKong
YouTube / GO OUT Hong Kong
Online store / goout.com.hk  


 


較舊的貼文 較新的貼文


發表留言

請注意,留言須先通過審核才會發佈