【讓小孩向大自然學習・Don't PANIC! Let’s PICNIC! 】

#INTERVIEW

從小到大居住在大埔區嘅Heidi自小與大自然為伴,但係佢同老公栗子以前並唔熱衷於參與戶外活動。不過自從現年三歲嘅囡囡Mila出世,Heidi同栗子嘅生活漸漸出現變化,特別係認識Montessori教育理念之後,佢哋明白到大自然就係小朋友最好嘅學習地方,自此經常參與不同戶外活動,露營、野餐、划獨木舟 …… 一有機會就俾Mila親親大自然。點解Mila咁鍾意go out?聽吓佢代言人Heidi媽媽點講。

大自然係最好嘅學習環境
 
筆者數年前已開始追看甜點師Heidi的社交平台,看到各式令人垂涎的甜點,總是忍不住瘋狂俾like。自從女兒Mila出生,Heidi暫時放下甜點師的身分全力照顧家庭,但我仍會keep住追看Heidi的社交平台,因其IG上載了很多Mila的快樂成長片段,爽朗豪邁的小小女漢子Mila與大自然互動的愉快畫面更是令人難忘,睇見都想親親大自然。

Heidi:「Mila N班之前返咗個Montessori嘅parenting class,Montessori教育好著重小朋友0-6歲發展,特別 0-3歲係absorbent mind,腦部發展得最快,而大自然就係俾佢學習嘅最好最好環境。小朋友好似嚿海棉咁,身邊環境擺啲咩俾佢佢就直接吸收。當佢見到啲葉飛落嚟,佢唔知道點解,但係突然之間有日佢覺得有風,見到啲樹飛咗塊葉落嚟就會link到啲嘢,係佢自己發現唔係你話俾佢知呢度有風吹咗塊飛葉落嚟, 佢哋會自己探索多啲。」


 
Mila最愛赤腳感受大自然
Heidi與丈夫栗子先到沙灘整頓好,再到學校接Mila放學來個午後野餐。Mila見到沙灉上滿桌精緻食物,即興奮得脫下鞋子奔跑到食物前大快朵頤。Heidi︰「Mila好鍾意除鞋,好鍾意用腳去feel唔同感覺,佢好鍾意草地、都鍾意沙。小朋友喺大自然會用眼睛、鼻、味覺、皮膚去慢慢感受,佢自己會感覺到石同沙有咩分別,呢啲就係data慢慢入晒佢腦,到佢大個就會connect返啲嘢。」


 
野餐乾淨過去餐廳食飯
「我一路以為所有細路天生鍾意大自然,原來唔係㗎﹗可能當你0-3歲都無接觸過大自然環境,第一次接觸就會有啲抗拒。好多大人會同小朋友講泥土污糟,小朋友就會真係會入咗腦以為泥土係污糟,但係其實泥土係乾淨。我哋好鍾意野餐,通常會準備啲生果、 nuts、pretzel、蛋糕、如果當埋午餐就會食pasta。大自然環境其實好乾淨,可能仲乾淨過你喺餐廳食,餐廳嘅檯、嗰塊隔離膠板,掂完又要消毒,仲污糟啦﹗」Heidi強調。
 


小朋友喺戶外識自己搵嘢玩
自從生咗Mila,Heidi同栗子兩公婆都好享受參與戶外活動,偶爾亦會約埋其他家庭一齊go out,除咗因為想小朋友親近大自然,最重要係成班大人都好enjoy。Heidi︰「我鍾意camping㗎﹗  細路有細路玩、大人有大人chill。Mila兩歲半嗰陣第一次去camping,當時都擔心佢瞓唔到,點知一去到已經完全唔使理佢,唔使entertain 佢,佢自己執樹枝、打啲水,周圍都搵到嘢玩,完全唔使諗嘢俾佢玩。嗰次佢係超開心,跟住佢返屋企沖涼盆水係灰色㗎﹗好恐怖﹗」



 室外同室內都用到嘅裝備
去過camping又去過glamping嘅Heidi話享受前者多於後者,因為去glamping往往會掛住打卡影靚相搞到唔夠relax。不過向來鍾意影相嘅佢點都會影少少相留念,打得卡就點都會關注裝備嘅外表,實用至上都唔可以唔靚,Heidi慶幸好多戶外裝備喺屋企都用到,絕對唔浪費。「好多gear係戶外同室內都用到,譬如呢啲camping櫈,我哋長時間都會放喺屋企平時都會坐,又靚又方便。去野餐、露營我都會帶FALCON 搪瓷碗碟、因為都算輕而且唔易跌爛,小朋友用都唔怕跌爛,喺屋企又用得返﹗」
 
Guests / Heidi, 栗子, Mila
Text / Phoebe Chan
Art Director / Kenneth Chan
Photographer / Marie Anson
Design / Kiki Wong

--------------------------------------------------------------

追蹤《GO OUT Hong Kong》

Instagram / goout_hongkong
Facebook / GoOutHongKong
YouTube / GO OUT Hong Kong
Online store / goout.com.hk


較舊的貼文 較新的貼文


發表留言

請注意,留言須先通過審核才會發佈